QR koodide viktoriin

17.03. 2016 Tallinna Läänemere Gümnaasiumi aulas toimus QR  koodide kasutamise mäng. QR kood on kahemõõtmeline “vöötkond” ehk kindla standardiga mustvalge kujutis, mille sisse saab ära peita infot. QR koodi oskavad lugeda paljud seadmed, tavakasutaja jaoks aga on kõige tüüpilisem QR koodi lugeja mõni kaameraga mobiiltelefon, millega võib saadud pilti töödelda vastava rakendusega (QR code reader).   Mängu jaoks olid loodud QR  koodidega šifreeritud küsimused ja vastused. Mängu eesmärgiks oli leida võimalikult palju õigeid vastuseid, lugedes QR koode, mis paiknesid seintel. Kui õnnestus ära arvata kõik küsimused, siis sai lugeda ka lauseid, mis olid  peidetud kujutistes. Selliste koodide abil on kauplustes šifreeritud (peidetud) info kauba kohta, linnas võib näha koode, kus on peidus info mõne ürituse kohta ja palju muidki. Viktoriinis osalesid 5.v ja 5.g klassi õpilased. Kokku oli kaheksa 4-5 liikmelist võistkonda. Esimesele kohale tuli 5.V klassi võistkond (Evelina Hassanova, Jelizaveta Romanova, Daniil Zimarev, Darja Kolossova). Teise ja kolmanda koha said 5,g klassi võistkonnad. Õnnitleme võitjaid, kes said mälestuseks diplomi ja koolisümboolikaga auhinna. Tänusõnad mängu korraldajale - õpetaja, Deniss Põlkinile! Mäng oli põnev ja lõbus!

 

QR  QR4  QR 1  QR 2  QR 3